جدا از هم

عاشقانه

سلام

اینو یکی از دوستان زحمتشو کشیدن وطراحی کردن

ازشون صمیمانه تشکر میکنم واقعا ممنون

 



نظرات شما عزیزان:

عشقم
ساعت0:16---11 بهمن 1393
سلام وب خوبی دارین
خوشحال میشم ب منم س ربزنین


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت14:26---19 آبان 1393
فضای مجازی واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست ... !



واسه سر زدن به اونی که دوستش دارن...



ولی دیگه ندارنش...!



برای آروم کردن دل خودشون میرن توی پروفایلش...



با یه دنیا حسرت و خاطره فقط سکوت میکنن :|



و کامنت دوستای تازشو میخونن ...


DUYĞU
ساعت16:52---30 مهر 1393
گرگ همان گرگ است ، شغال همان شغال



و بین این همه حقیقت تنها آدم است که آدم نیست !


minaf
ساعت19:26---25 مهر 1393
سلااااااااام دوست خوبم عنوان وب من خاطرات من , من خودم اخر هفته ها اتفاق خوب یا بدی که تو طول هفته برام میوفته رو مینوسم . خوشحال میشم تو قسمت کامنتا توام خاطره ای از هفته ات رو با متن یا عکس بزاری هم بر هممون جذابه هم واقعا ی خاطره ای از دوستامونه

DUYĞU
ساعت14:24---19 مهر 1393

قطار مي رود....تو مي روي..... تمام ايستگاه مي رود............
و من چقدر ساده ام كه سالهاي سال ،در انتظار تو
كنار اين قطار رفته ايستاده ام
و همچنان به نرده هاي ايستگاه رفته تكيه داده ام!!


DUYĞU
ساعت12:55---12 مهر 1393
عید قربان با نماز و عبادتش،
با ذکر و دعایش،
با قربانى و صدقات و احسانش
بسترى براى جارى ساختن مفهوم عبودیت و بندگى است.

عید قربان عید عبادت و بندگی و عید اطاعت از قادر یکتا مبارک


minaf
ساعت12:26---11 مهر 1393
داد رنگی ها همه مشغول بودند به جز مداد سفید، هیچ کس به او کار نمیداد ،همه میگفتند : تو به هیچ دردی نمیخوری یک شب مداد رنگی ها تو سیاهی شب گم شده بودند ، مداد سفید تا صبح ماه کشید مهتاب کشید و آنقدر ستاره کشید که کوچک و کوچیکتر شد ، صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد .... به یاد هم باشیم شاید فردا ما هم نباشیم ......
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام دوست عزیزم


Aʟıяεzα
ساعت12:32---9 مهر 1393
سلام .. وبلاگت قشنگه ... همدیگرو قبلا لینک کردیم ولی نه تو سر میزنی نه من ...

بیا از این به بعد برای هم نظر بزاریم تا اون یکی هم سر بزنه به پست طرف مقابل ...

نظر یادت نره


DUYĞU
ساعت14:58---8 مهر 1393
مشب...
آرزو دارم فاصله نباشد میان شما و تمام احساس های خوبتان شما باشید و...
عشق باشد و ...
یک دنیا سلامتی و ...
" امضای خدا پای تمام آرزو هایتان "...


minaf
ساعت15:48---7 مهر 1393
دیدی آخرش منو تنها گذاشت و رفت ، از زمین قلبمو برنداشت و رفت ، دیدی آخرش منو دیونه کرد ، واسه رفتن همین و بهونه کرد ، دیدی اون وعده هایی که رنگی بود ، تمومش واسه قشنگی بود ، دیدی اونی که دلمو بهش دادم ، رفت از چشمای نازش افتادم ، دیدی اونی که می گفت ماله منه ، دم آخر نیومد سر بزنه ، دیدی خط زد اسمم و از دفترش ، رفت و اسپند نزدم دور سرش ، دیدی اون نخواست برم به بدرقش ، دیدی باختم تو مسابقش ، دیدی مهربونیارو زد کنار ، رفت و چشمامو گذاشت تو انتظار ، دیدی رفت گذاشت به پای سرنوشت ، گفت شاید ببنیمت توی بهشت .....

minaf
ساعت19:02---6 مهر 1393
سلااااااااااااااااااااااام دوست عزیزم , من لینکت کردم , از این به بعد بر پستات نظر میزارم خوشحال میشم توام همین کارو بکنی , امیدوارم لحظه های خوبی تو وب هم داشته باشیم minaf
پاسخ:سلام چشم


DUYĞU
ساعت12:01---3 مهر 1393
اگر نمی توانی پرواز کنی بدو.......
اگر نمی توانی بدوی قدم بزن
اگر نمی توانی قدم بزنی سینه خیز برو
ولی بدان هرکاری که میکنی باید به جلو بروی
"گذشته را اگر به دوش بکشی کمرت خم میشه
ولی
اگر بذاری زیر پات قدت بلندتر میشه"


DUYĞU
ساعت14:16---1 مهر 1393
ترجیح می دهم تنها باشم و با وقار ،
تا این که در رابطه ای باشم که به خاطرش لازم باشد عزت نفسم را قربانی کنم !


DUYĞU
ساعت14:14---1 مهر 1393
میشه تنهایی بازی کرد
میشه تنهایی خندید
میشه تنهایی سفر کرد
ولی خدایی خیلی سخته تنهایی
تنهایی را تحمل کرد …!


من خود آن سیزدهم
ساعت15:43---29 شهريور 1393
سلام.بنده مدیر سایت تلخ و شیرینی زندگی هستم.ممنونم که بنده رو لینک کردید.منم شمارو لینک کردم.
پاسخ:سلااااااااااااام مرسی


DUYĞU
ساعت16:07---24 شهريور 1393
در خیــــال من بمان؛
اما خودت بـــــــــرو …
آن که در خیــال من است مـــرا دوســـت دارد …
نه مثل تــــو که بیخیـــال من اســــت…


DUYĞU
ساعت16:07---24 شهريور 1393
به مـــــــن یـــــــــــــــاد بده انسان مدرنـــــــــی باشــــــــــــم
وهربار که دلتنــــــــــــــگت میشــــــــــــوم…
به جـــــــــــــــــــــــای اشــــــــــــــــک و بغـــــــــــــــض
به این جملــــــــــه اکتفا کنـــــــــــــم
که هوای بـــــــــــــد این روزها آدم را افســــــــــــــــــــرده میکنــــــــــــــــــــد…


DUYĞU
ساعت16:06---24 شهريور 1393
کـُـــل ِ دُنیا را هَم کـِﮧ داشتِـﮧ باشــے ..
باز هَم دِلَت میخواهَد...
بَعضــے وَقتها .. فَقَط بَعضــے وَقتها ...
بَراے یـِک لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُده ...
هَمِـﮧے ِ دُنیاے یــِک نَفَر باشــے!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در یک شنبه 23 شهريور 1389برچسب:,ساعت 19:58 توسط zahra|



      قالب ساز آنلاین      




کد جمع کردن گوشه های عکس



کد سایه دار کردن عکس

دانلود آهنگ جدید